Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 ianuarie 2012

KANGEIKO -2012 - 12 IANUARIE - ZIUA 4 - FUDOKAN KARATE TIMISOARA

Se pare ca pe zi ce trece, noi incalzim atmosfera cu antrenamentele noastre! Azi au fost 3 grade celsius si am simtit entuziasmul si energia pozitiva a celor prezenti. Am avut bucuria sa il avem alaturi de noi, pe Ionut Groza ,un vechi si bun prieten de al meu , care a avut cateva probleme de sanatate in ultimul timp , dar cu toate acestea demonstreaza ca este un karateka adevarat ,cu o vointa de fier, care depaseste barierele fizice, si arata ca adevaratul karate-do este in suflet si in minte.Oss sempai ! Si refacere grabnica ! , nu de alta dar mai avem multe de invatat, si urmeaza alte teste in dojo si in viata ! Dupa incalzirea si alergarea pe strazile cartierului ,am revenit in  dojo unde am continuat cu kihon ,kata si ippon kumite . Am facut si o mica demonstratie pentru pritenii nostri de la TVR TIMISOARA si speram ca sambata (14 ianuarie) si duminica(15 ianuarie) sa vedem un mic reportaj despre acesti minunati copii ,cu varste cuprinse intre 6 si 20 de ani , care au participat la aceste antrenamente de iarna ( KANGEIKO).Oss ! Sensei Zoltan Nagy