Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 31 martie 2012

STAGIU DE KARATE SHOTOKAN SHIHAN AUREL PATRU 7 DAN TIMISOARA 30-31 MARTIE 2012

        
          Pentru ca mai sunt cateva saptamani pana la Campionatul European SKDUN, ce se va desfasura in acest an in Romania , am profitat de amabilitatea Presedintelui Federatiei Internationale SKDUN si Vicepresedinte al Federatiei Romane de Arte Martiale , Shihan Aurel Patru si am organizat un stagiu de pregatire in Timisoara. 
         Am reusit sa reunim la acest stagiu 4 cluburi - Fudokan Timisoara - antrenor Zoltan Nagy , Nippon M Timisoara - antrenor Mircea Dragu , Ateneu Resita - antrenor Nelu Botez si Clubul de Karate Jimbolia -antrenor Doru Burdan , si aproximativ 100 de de sportivi ,care au creat o atmosfera de prietenie si care s-au antrenat impreuna, incercand sa faca ultimele retusuri pentru competitia europeana. 
        Am studiat impreuna antrenori si elevi, kata si kumite competitional cu speranta ca vom reusi sa aducem primele medalii europene din acest an in orasul de pe Bega. Le multumesc colegilor si prietenilor mei Mircea Dragu , Nelu Botez si Doru Burdan pentru colaborerea foarte buna , si de asemenea sportivilor prezenti la antrenamente , pentru efortul depus in acest weekend ! Elevilor mei Loredana Antalfi , Bogdan Iuga ,Alex Schein , Alex Noveschi si ,,veteranului'' Ionut Groza , pentru ajutorul dat la organizarea acestui stagiu ! Ii multumesc prietenului meu Veroliub Burchici pentru ca a dorit sa fie alaturi de noi !
        Shihan Aurel Patru a punctat aspectele importante ,care pot face diferenta in lupta pentru medalii atat la kata cat si la kumite ! Multumim , si speram sa reeditam acest stagiu si la toamna inainte de nationalele pentru echipe !
 

Zoltan Nagy